niedziela, 20 czerwca 2010

TOP 5 trailerów.

Też tak macie czasami, że oglądacie jakiś filmik w necie i w pewnym momencie przechodzą was ciarki bo jest w nim jakaś niesamowita scena/muzyka/zdanie? Każdy z nas prawdopodobnie ma swoje "włączniki" ciarek i reaguje w ten sposób na coś innego. Pamiętam jak kiedyś brat puścił mi jakieś nagranie techno i mówi: "stary ale ciary mnie przechodzą" a ja zupełnie nic nie czułem. Zatem - kwestia gustu ot co. Dlatego dziś chciałem wam pokazać moje TOP 5 prywatnych i totalnie subiektywnych "ciaro-włączników" w formie trailerów do gier. Zadziwiające, że 3 z nich pochodzą z gier związanych ze światem Gwiezdnych Wojen... przypadek? Aha.. na koniec tego przydługiego wstępu: polecam oglądanie tych filmików w rozdzielczości 720p. Będą się długo wgrywały ale mówię wam: WARTO!

MIEJSCE 5: Star Wars: The Old Republic - Hope.

Mamy w tym miejscu do czynienia z ciekawym zabiegiem. Jako, że filmik ten reklamuje grę MMO, w której można wcielić się zarówno w Jedi/Sitha jak i zwykłego żołnierza to twórcy musieli odpowiedzieć sobie na jedno pytanie: "Jak u licha zmusić kogokolwiek by grał inną klasą niż Jedi/Sith?". W odpowiedzi popełnili ten trailer. Widzimy jak grupka zwykłych żołnierzy kopie dupy zarówno Sithom jak i robotom i innym żołnierzom. No i narrator tego filmiku jest niezłym madafaką! To co zrobił z granatem zasługuje na oklaski. Żeby nie było zbyt fajnie to w tym miejscu zmuszony jestem przyznać rację Pati, która widziała już ten filmik. Stwierdziła, że końcówka jest zbyt DragonBallowata (mówcie mi Pan Neologizm), ale pewnie została tak zrobiona, żeby Ci którzy nie wiedzą co to Moc, wiedzieli czemu kolesia rzuciło na kamyczki.

MIEJSCE 4: Assassin's Creed 2

Ten trailer z kolei działa w inny sposób niż poprzedni. Poprzez muzykę, stroje i scenografię ukazuje fantastyczny klimat karnawału w Wenecji, gdzie wśród tłumu czai się łowca. Początkowa radosna atmosfera ulega zdecydowanemu ochłodzeniu gdy zabójca przystępuje do akcji. Widzimy jak przebiega akt zabójstwa strażnika po czym płynnie przechodzimy do sceny pościgu. Bieganie po dachach nigdy nie było tak fajne jak w tej grze i zostało to fajnie pokazane w filmiku. Wrażenie prędkości i nieludzka wręcz zwinność bohatera zostały ładnie odwzorowane.

MIEJSCE 3: Star Wars Force Unleashed 2.

Ten filmik jest niesamowity z kilku względów. Przede wszystkim to jak wygląda... rany nigdy nie widziałem tak realistycznie zrobionych szturmowców (chyba lepiej nawet wyglądają niż w filmach!). I ta scena na 1:10! O rany aż mi się go żal zrobiło. Do tego porażeni mocą szturmowcy naprawdę giną.. a to w sumie nowość bo trupy w Gwiezdnych Wojnach padały jak w spaghetti westernach: dostał to się teatralnie przewracał bez widocznych śladów obrażeń. Oczywiście logika filmiku może zostać zakwestionowana ale to nie o to chodzi. Filmik ma być WOW.. i jest WOW JAK CHOLERA!

MIEJSCE 2: Deus Ex 3: Human Revolution.

O RANY! Tego filmiku nawet nie będę komentował. Czysta rozkosz.

MIEJSCE 1: Star Wars: The Old Republic - Deceived.

W komentach do tego filmiku ktoś napisał: "Lepsze niż trzy pierwsze epizody razem wzięte". Szczerze... to ciężko się nie zgodzić. Trailer jest poprostu fenomenalny! A scena lądowania tego pojazdu połączona z wyładowaniem jego "pasażerów"? O żeż w morde! Widziałem to już tyle razy, że w sumie dałoby pewnie cały jeden epizod, a najlepsze jest to, że nie mam tego dosyć!

To by było na tyle. Wracam oglądać jeszcze raz te filmiki.

10 komentarzy:

  1. Moja opinia:
    Filmik nr 5, amazonka i nieśmiertelna KAMEHAMEHA!.
    Filmik nr 4, jakoś mnie nie zachwycił, rzeczywiście bardzo dobrze wyważony, ale zabrakło mi kropki nad i, czego dokładnie nie umiem powiedzieć.
    Filmik nr 3, końcówka przypomina trochę końcówkę GitS 2, czyli dubingowanie ghostów.
    Filmik nr 2 bardzo podobało mi się nawiązanie do "Lekcji anatomii doktora Tulpa", Rembrandta, a poza tym zajebiaszczy, (ach, te cyberpunkowe klimaty) choć znowu bardzo dużo rozwiązań znanych z GitS'a (tym razem już całej serii).
    Filmik nr 1, chyba lepszy od trzech drugich części (znaczy 4, 5 i 6), które były nakręcone jako pierwsze :P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie nie.. filmik nr1 jest lepszy od epizodów 1,2,3 :P ale musisz przyznać że jak klapa tego wahadłowca się otwiera i miecze świetlne się pojawiają to szczeka opada co?:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Weź się lepiej do nauki, a nie durne filmiki w necie oglądasz!
    No a poważniej to filmy ekstra. Tylko zauważyliście, że coraz częściej filmy reklamujące grę zamiast pokazać jak wygląda gra, staja się fajnymi filmikami o tematyce podobnej do gry ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się pytam! Dlaczego nie ma takich kinowych animacji? ;( No ale miejscem pierwszym jestem zauroczona :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Z dużego wachadłowca, wychodzi dużo facetów z dużymi mieczami. Freud miał by swoją opinię na ten temat :P.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe jaką by Freud miał opinię o kimś kto we wszystkim widzi coś o czym Freud mógłby mieć opinię:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Brakuje mi tutaj trailera z Wrath of the Lich King, może nie ma w nim jakichś scen walki, ale i tak stoi na b. wysokim poziomie.

    P.S.: Trochę monotematyczne te filmiki, sama rozpierducha :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nie mogłem się zmusić do wyrzucenia żadnego filmiku żeby wstawić ten z WOTLKa:P ale jako honorową wzmiankę można go zapodać: http://www.youtube.com/watch?v=-_fh-kdPNgo&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  10. Przykro mi ale zapomniałeś o najlepszych ;)
    Dwa z Mass Effect 2:
    http://www.youtube.com/watch?v=RUeCA5JilsA
    http://www.youtube.com/watch?v=sjOEmHEd2XM
    oraz dwa z Modern Warfare 2:
    http://www.youtube.com/watch?v=gyASw-1KWyU
    http://www.youtube.com/watch?v=CbOWr1boplE

    Wiąże, się to głównie z zamiłowaniem do powyższych gier/serii.
    Natomiast pomimo mojego braku jakiegokolwiek zainteresowania serią HALO, muszę przyznać, że ten robi wrażenie:
    http://www.youtube.com/watch?v=1DvCxSGo-Lo

    OdpowiedzUsuń